• Onze ARBO-dienst maakte ons attent op de problemen die rug- en nekklachten kunnen veroorzaken. Dit verhaal maakte ons ongerust. Tijdens een vervolggesprek tussen onze afdeling en de ARBO-dienst kwam duidelijk naar voren dat dergelijke klachten op een goede manier kunnen worden voorkomen. Nu dachten wij al goed op weg te zijn. We hadden immers de laatste tijd behoorlijk ge├»nvesteerd in nieuw meubilair. Maar als onze werknemers niet weten hoe ze moeten zitten of tillen, kunnen er alsnog problemen ontstaan. Dat risico wilden we niet lopen. Daarom bracht de ARBO- dienst ons in contact met Back Service Plus. Enkele mensen van onze afdeling organiseerde, in overleg met dit bedrijf, bij wijze van proef een bijeenkomst.

    Hoofd van de afdeling Facilitaire Diensten en Personeelszaken

  • Simpele trainingen voor de werknemers op de werkplek, goed begrijpbaar voor iedereen en direct toe te passen. Behandelen werknemers in de praktijk binnen 24 uur is super! Preventief doorsturen voordat de klacht echt aanwezig is heeft het ziekteverzuim in ons bedrijf enorm verminderd. Duidelijke communicatie tussen personeelszaken en Back Service Plus met medeweten van werknemer

    Bouwbedrijf de Nijs, Warmenhuizen